A digitális marketing és a keresőoptimalizálás mindig is gyorsan változó területek voltak. Ahogy azonban a mesterséges intelligencia (továbbiakban: MI, angolul: Artificial Intelligence, azaz röviden: AI) egyre elterjedtebbé válik, egyre nagyobb hatással lesznek az online keresések eredményeire és a digitális marketingre általában. Ebben a...
Friss hírek
A közösségi média az életünk fontos, egyeseknek talán már nélkülözhetetlen része lett az utóbbi években, és az emberek többsége naponta használja ezeket a platformokat. Az üzleti világban is egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformok, hiszen az ügyfelek számára is egyre fontosabb, hogy az általuk kedvelt márkákat, cégeket,...
A márka ismertségének folyamatos növelése elengedhetetlen, ha szeretnénk, hogy minél több ember értesüljön cégünkről, termékeinkről vagy szolgáltatásainkról, fogyasztóink kedveljék, bizalommal viszonyuljanak hozzá és előnyösebbnek találják, mint a versenytársainkat. Az alábbiakban összefoglaljuk a leghatékonyabb módszereket, hogy miként növelhetjük...
Amit a keresőbarát szövegírásról tudnod kell
Nem kérdés, hogy a keresőbarát szövegírás az online tartalomgyártás egyik legfontosabb eleme, hiszen segítségével biztosíthatjuk, hogy célközönségünk rátaláljon a tartalmainkra a keresőkben. De mire érdemes figyelni a keresőbarát szövegírás során? Hogyan optimalizáljuk marketing szövegeinket? Alábbi bejegyzésünkben eláruljuk.
Egy hónapja, pontosan szeptember 19-én indítottuk útjára a Csak a Zene .Net zenei hírportálunkat, ahol már több, mint 120 hazai és nemzetközi zenei hírt, program- és klipajánlót publikáltunk. Te jártál már a www.csakazene.net oldalunkon?
A kulcsszókutatás ABC-je – 2. rész
A kulcsszókutatásról szóló cikksorozatunk első részében áttekintettük, hogy milyen típusú keresési kulcsszavak léteznek és azok miként működnek, most pedig nézzük meg, hogyan találhatunk rá célközönségünk kedvenc keresőkifejezéseire és mi a teendőnk, ha megtaláltuk azokat.
5 érv az influenszer marketing mellett
Az influenszer kifejezés véleményvezért jelent, egy olyan befolyásos, nagy presztízzsel bíró személyt vagy céget, aki/ami egy közösség, egy csoport szemléletét, magatartását és véleményét formálja, információkat interpretál számukra. A PR és a marketing szakmában az influenszerek bevonásával olyan célcsoportok is elérhetőek, akiket közvetlenül...
A közösségi hálózatok összekapcsolják az embereket. A felhasználók könnyedén beszélgetést kezdeményezhetnek egymás között, véleményeket írhatnak egy-egy termék vagy szolgáltatás kipróbálása után, vagy ajánlhatják azokat első kézből. A megbízható ajánlásoknak pedig erőteljesebb hatásuk van, mint bármi másnak.
Hogyan szerezz új és tartsd meg a meglévő Ügyfeleket? Melyek a kulcsüzeneteid? Mi a vállalkozásod valódi értéke és ezt, hogy tudod a leghatékonyabban kommunikálni? Hogyan és milyen csatornákon tudod elérni a célcsoportod? A költségvetésed hány százalékát szükséges a marketingre fordítanod? Egyedi tartalmakra lenne szükséged? Erre és sok más egyéb...
Az internet által, beléptünk a digitális világba, ami átalakította a fogyasztói igényeket, amivel minden márkának és vállalkozásnak érdemes foglalkoznia. A marketing szövegírás, ma már nem papír alapú szövegírással foglalkozik, hanem weboldalak, e-mailek és online hirdetések szövegét készíti. De mitől is lesz értékes egy szöveg? Mire kell...