Friss hírek

A digitális marketing és a keresőoptimalizálás mindig is gyorsan változó területek voltak. Ahogy azonban a mesterséges intelligencia (továbbiakban: MI, angolul: Artificial Intelligence, azaz röviden: AI) egyre elterjedtebbé válik, egyre nagyobb hatással lesznek az online keresések eredményeire és a digitális marketingre általában. Ebben a...

A közösségi média az életünk fontos, egyeseknek talán már nélkülözhetetlen része lett az utóbbi években, és az emberek többsége naponta használja ezeket a platformokat. Az üzleti világban is egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformok, hiszen az ügyfelek számára is egyre fontosabb, hogy az általuk kedvelt márkákat, cégeket,...

A márka ismertségének folyamatos növelése elengedhetetlen, ha szeretnénk, hogy minél több ember értesüljön cégünkről, termékeinkről vagy szolgáltatásainkról, fogyasztóink kedveljék, bizalommal viszonyuljanak hozzá és előnyösebbnek találják, mint a versenytársainkat. Az alábbiakban összefoglaljuk a leghatékonyabb módszereket, hogy miként növelhetjük...

Nem kérdés, hogy a keresőbarát szövegírás az online tartalomgyártás egyik legfontosabb eleme, hiszen segítségével biztosíthatjuk, hogy célközönségünk rátaláljon a tartalmainkra a keresőkben. De mire érdemes figyelni a keresőbarát szövegírás során? Hogyan optimalizáljuk marketing szövegeinket? Alábbi bejegyzésünkben eláruljuk.

A kulcsszókutatásról szóló cikksorozatunk első részében áttekintettük, hogy milyen típusú keresési kulcsszavak léteznek és azok miként működnek, most pedig nézzük meg, hogyan találhatunk rá célközönségünk kedvenc keresőkifejezéseire és mi a teendőnk, ha megtaláltuk azokat.

Az influenszer kifejezés véleményvezért jelent, egy olyan befolyásos, nagy presztízzsel bíró személyt vagy céget, aki/ami egy közösség, egy csoport szemléletét, magatartását és véleményét formálja, információkat interpretál számukra. A PR és a marketing szakmában az influenszerek bevonásával olyan célcsoportok is elérhetőek, akiket közvetlenül...

Hogyan szerezz új és tartsd meg a meglévő Ügyfeleket? Melyek a kulcsüzeneteid? Mi a vállalkozásod valódi értéke és ezt, hogy tudod a leghatékonyabban kommunikálni? Hogyan és milyen csatornákon tudod elérni a célcsoportod? A költségvetésed hány százalékát szükséges a marketingre fordítanod? Egyedi tartalmakra lenne szükséged? Erre és sok más egyéb...

Az internet által, beléptünk a digitális világba, ami átalakította a fogyasztói igényeket, amivel minden márkának és vállalkozásnak érdemes foglalkoznia. A marketing szövegírás, ma már nem papír alapú szövegírással foglalkozik, hanem weboldalak, e-mailek és online hirdetések szövegét készíti. De mitől is lesz értékes egy szöveg? Mire kell...