Friss hírek

Kezdjük az alapoknál. Mit is jelent maga az a kifejezés, hogy digitális marketing? Miben lehet a segítségedre egy digitális marketing ügynökség? Miért célszerű a fő tevékenységedre fókuszálnod és a háttérmunkát profi marketing szakemberekre bíznod? Milyen eredményeket várhatsz el, ha a marketinget hozzáértők végzik?

Ha van blogod, egy egyszerű landing oldalad vagy összetettebb weboldalad, esetleg webshopod, biztosan szeretnéd, hogy az minél előrébb szerepeljen a keresők találati listáján. Ezt kétféleképp érheted el: hirdetéssel (SEA) vagy jó keresőoptimalizálással (SEO). Ahhoz, hogy keresőoptimalizálásod eredményes legyen, elengedhetetlen a kulcsszókutatás,...

Ha van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit el akarsz adni a piacon, biztosan van számos kiaknázatlan hirdetési lehetőséged, amivel még csak szemezel, vagy lehet, hogy nem is tudsz róla. Talán az egyik ilyen online hirdetési csatorna az Instagram, mely számos előnyt kínál. Ezekből válogattunk most 5-öt.

Szilveszter közeledtével úgy gondoltuk, hogy az idei év sem telhet el jókedv és derülés nélkül, ezért összegyűjtöttük a leglehetetlenebb keresési kifejezéseket, melyekkel ügyfeleink Google Ads fiókjaiban találkoztunk. Íme válogatásunk 1. része...

Vállalkozóként mind álmodunk. Van egy vízió a fejünkben, hogy mit és hogyan szeretnénk elérni, és jó eséllyel meg is tesszük érte a szükséges lépéseket: tervezünk, dolgozunk és alkotunk. Jó érzés látni, ahogy nap mint nap egy kicsivel közelebb kerülünk ahhoz, hogy az álmunk és célunk megvalósuljon. Mi hiszünk abban, hogy amit az ember egyszer a...

Bárki, bármit állít, az e-mail marketing még mindig az egyik legeredményesebb és legköltséghatékonyabb módszer a vállalkozások számára, hogy kapcsolatot tartsanak régi vásárlóikkal, növeljék új ügyfeleik számát, forgalmukat, és ezzel értékesítési bevételeiket. Alábbi cikkünkben összeállítottunk 10 tippet, ami segítséget adhat a hatékony e-mail...

A mai felgyorsult, a COVID-19 vírus miatt pedig még inkább az online térbe terelődött információs világban már nem egy választható lehetőség a cégek számára megjelenni a közösségi oldalakon, hanem szinte kötelező. Aki ezt még mindig kihagyja, számos előnytől esik el. Ezeket a veszteségeket próbáltuk most számbavenni.