50 pontos ellenőrző lista webshop tulajdonosoknak
Tudni szeretnéd, hogy milyen okok vagy indokok alapján dönthetnek úgy a látogatóid, hogy vásárlás nélkül elhagyják a webshopod? Mutatunk 50 lehetséges kilépési pontot, amivel leellenőrizheted, hogy a webshopod fel van-e készítve a leggyakoribb elhagyási okok kivédésére.
- Ismerős és megbízható márkanévvel rendelkezik a webshopod?
- Gyorsan töltődik be a webshopod minden eszközön?
- Mobilbarát és tabletre optimalizált a webáruházad?
- Modern és vonzó a webshopod designja?
- Több nyelvi opciót kínál a webáruházad a látogatóknak?
- Működik és könnyen használható a keresőfunkció a webshopon?
- Kerülöd a túlzott reklámokat és pop-up ablakokat a webáruházadban?
- Mértékletesen használod az email marketinget a webshop promóciójához?
- Aktív és kommunikatív vagy a közösségi médiában a webshopod nevében?
- Egyszerű és intuitív a menürendszered a webáruházadban?
- Versenyképesek és ésszerűek az árak a webshopodban?
- Realisztikusak a kedvezményeid, és nem ígérsz túlzott akciókat a webáruházadban?
- Stabilak és előre kiszámíthatóak az árak a webshopodban?
- Széles és releváns a termékválasztékod a webáruházadban?
- Hatékony és felhasználóbarát szűrőket kínálsz a webshopodban?
- Lehetőséget biztosítasz a regisztráció nélküli vásárlásra a webáruházadban?
- Minimalizáltad a captcha kódok használatát a webshopodban?
- Kevés a 404-es oldalak és a tört linkek száma a webáruházadban?
- Magas minőségű és részletes termékképeket használsz a webshopodban?
- Több képet kínálsz minden termékről a webáruházadban?
- Van használat során bemutató termékfotó vagy videó a webshopodban?
- Zoomolhatók a termékfotók a webáruházadban?
- Részletes és informatív termékleírásokat kínálsz a webshopodban?
- Korlátozott a termékopciók száma (pl. szín, méret, űrtartalom) a webáruházadban, hogy elkerüld a "döntési bénulást"?
- Egyszerű és könnyen elérhetőek a funkciók (pl. összehasonlítás, kedvencek, véleményezés) a webshopodban?
- Működik és könnyen használható a kívánságlista funkció a webáruházadban?
- Pontos és helyesírási hibáktól mentes termékleírásokat használsz a webshopodban?
- Jól navigálható és hasznos a termékajánló rendszer a webáruházadban?
- Naprakészek a készletinformációk a webshopodban?
- Sokféle szállítási lehetőséget kínálsz a webáruházadban?
- Gyors és megbízható a szállítás a webshopodban?
- Sokféle fizetési opciót kínálsz a webáruházadban?
- Megbízhatónak és biztonságosnak tűnik a webshopod, vannak tanúsítványaid?
- Tisztázottak a termékek gyártási körülményei a webáruházadban?
- Figyelembe veszed a patriotizmus és politikai szempontokat a termékkínálatodban?
- Pozitív a hírneved, és sok a vásárlói vélemény a webshopodban?
- Tartalmaz a webáruházad szakmai tartalmakat, mint blogok vagy útmutatók?
- Egyszerű és működőképesek a regisztrációs és belépési lehetőségek a webshopodban?
- Gyors és egyszerű a fizetési folyamat a webáruházadban, anélkül, hogy felesleges információkat kérnél?
- Megfelelő adatvédelmi biztonságot nyújtasz a vásárlóid személyes adatainak kezelésében?
- Zökkenőmentes a bankkártyás fizetési folyamat a webshopodban?
- Átláthatóak és egyértelműek a költségek (pl. szállítási díj, utánvét díja) a webáruházadban?
- Előre kommunikálod a vám- és nemzetközi szállítási költségeket a webshopodban?
- Kínálsz lehetőséget céges (számla ellenében történő B2B) vásárlásra a webáruházadban?
- Térképes megjelenítést biztosítasz a csomagpontok kiválasztásához a webshopodban?
- Világos és érthető a cookie tájékoztató a webáruházadban?
- Könnyen elérhető és segítőkész az ügyfélszolgálatod?
- Egyszerű és gyors a visszaküldési folyamat a webshopodban?
- Világosan kommunikálod a garanciavállalást, a szervizelést és a visszaküldési lehetőséget?
- Egyértelműen feltünteted a céges adataid és elérhetőségeid, mint a webshop üzemeltetője?
Mit tudsz tenni, ha nem volt minden válaszod "IGEN"?
Szeretnéd tudni, hogy a Te webshopod hogy teljesít a teszten?
- Írj nekünk és elküldjük a fenti pontokhoz kapcsolódó részleteket az általad megadott email címre, amivel optimalizálhatod a webáruházad, sőt
- ha kéred, segítünk a hiányosságok kijavításában, hogy a lehető legkevesebb vásárlót veszítsd el. Kérj ingyenes konzultációt!
#webshop indítás | #webshop marketing | #webshop marketing tippek | #látogatóból vásárló | #látogatóból ügyfél
Kapcsolódó bejegyzések:
12 tipp, hogy miként változtasd látogatóid fizetős ügyfelekké – 2. rész (2023.07.28.)
12 tipp, hogy miként változtasd látogatóid fizetős ügyfelekké – 1. rész (2023.07.24.)
13+1 tipp, hogy miként indíts és marketingezz egy webshopot (2023.04.01.)
7 módszer, amivel növelheted márkád ismertségét (2023.03.01.)
Miben lehet segítségedre egy digitális marketing ügynökség? (2022.02.11.)